2014. február 16., vasárnap

Csokoládés lasange Csiperkétől

Ahogy Csiperke is írta... tökéletes süti egy vasárnapi ebéd után. Jó tanácsát megfogadtam és elkészítettem.
Most sem bántam meg, hogy az Ő oldalán keresgéltem és erre a nagyon egyszerű, könnyen, gyorsan elkészíthető sütire bukkantam. Sokat böngészem Csiperke oldalát és rengeteg dolgot elkészítettem már tőle.
Nagy kedvencünk még az oldaláról a Forró Mekis almástáska is.
Amikor a csokoládés sütit megláttam azonnal néztem, hogy minden van-e itthon hozzá. Gála vagy Aranka puding porom nem volt. Tegnap beszereztem hozzá minden hozzávalót és elkészítettem Csiperke útmutatásai alapján.


Hozzávalók:

25 dkg oreo keksz ( én a NEO keksszel készítettem )
7 evő kanál olvasztott vaj
25 dkg mascarpone
fél liter hab tejszín ( Meggle  volt nekem )
3 evő kanál porcukor
2 csomag Aranka vagy Gála csokoládés puding por
6 dl tej ( Gála esetében azt írja Csiperke, hogy 5 dl tej.. nekem Gála volt Én ennyit tettem )
1 vanília rúd magjai
1 csomag zselatin fix
1 csomag hab fixáló
Csokoládé reszelve a tetejére, vagy bármi más amivel díszíteni szeretnéd

Elkészítés:

A kekszet aprító gépben ledaráltam, majd az olvasztott vajjal összekevertem és egy jénai tál aljába nyomkodtam.
3 dl tejszínt felvertem egy zacskó zselatinfixel és 2 evő kanál porcukorral, majd a 25 dkg mascarponét hozzákevertem.
Ezután betettem egy kicsit a hűtőbe.
Elkészítettem a puding port, majd a mascarponés réteg tetejére öntöttem és a hűtőbe tettem.
Közben felvertem 2 dl tejszínt 1 csomag hab fixálóval és 1 evő kanál porcukorral.
A tejszín került a pudingos réteg tetejére.
A csokoládét lereszeltem és a tejszín hab tetejére szórtam, majd újból betettem a hűtőbe pihenni.
Ezután már alig győztük kivárni, hogy megérkezzenek a gyerekek és megkóstoljuk.

Csiperke! Nagyon ízlett mindenkinek, köszönöm szépen a receptet! Először készült, de nem utoljára kategória.







3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki ez is! Örülök, hogy sikere volt!
    És köszönöm az elismerést! :)

    VálaszTörlés
  2. Anya holnap en is elkeszitem nem tudok a hetvegeig varni ;)

    VálaszTörlés
  3. De jó lenne most ez nekem... :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...