2012. augusztus 6., hétfő

Kakaós vaníliakrémes muffin



A kicsi Tündérkeresztlányomnak holnap lesz a 13. szülinapja. A hétvégén ünnepeltük és mivel nagyon szereti a muffint, így ezt sütöttem neki.


Hozzávalók:

25 dkg liszt
25 dkg margarin
2 evő kanál méz
2 evő kanál kakaópor
3 tojás
1 csomag vanília rúd belseje
1 csomag sütőpor
1 csomag vaníliás pudingpor
3 evő kanál cukor
4 dl tej
a díszítéshez tejszínhab és szeder


Elkészítés:

A margarint habosra kevertem.
Hozzáadtam a mézet és a vanília magocskákat, majd egyenként
hozzákevertem a tojásokat.
Ezután a száraz hozzávalókat adtam hozzá.
Beleszitáltam a lisztet, a kakaóport és a sütőport.
Közben megfőztem a vaníliás pudingot a 4 dl tejjel, hogy
kicsit sűrűbb legyen.
Habzsák segítségével beletöltöttem a muffinokba.
Légkeveréses sütőben 25 percig sütöttem.
Amikor kihűlt tejszínhabbal és friss szederrel
díszítettem.


Boldog szülinapot Tündérkeri!




1 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a tálcád, nekem 24-es van.Olyan guszta az asztalon... Nagyon finom lehet a muffin! :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...