2012. január 28., szombat

Csapjunk a lecsóba

Először arra gondoltam, hogy túllépek ezen a receptlopásos dolgon.
De…. a becsületem úgy kívánja, hogy megvédjem magam!
Egyik bloggerina Tea, aki azóta már zárttá tette a blogját, meggyanúsított
azzal, hogy elloptam Málna receptjét, gerinctelennek nevezett.
A lecsó hajdinával ételről van szó.
Most biztosan mindenki, aki olvassa rá fog keresni.
Nem tudom, hogy az enyém mennyiben hasonlít Málnáéhoz!?
Talán a hajdina ami közös benne!
Az enyém egy sima, mezei lecsó, az övé pedig mindenféle flancos hozzávalót tartalmaz.
Az enyémben nincsen nyírfa cukor, szőlőmag olaj, bio vegeta, kolbász, virsli, paradicsom püré,
de attól még nagyon finom volt!:-)
Egyébként ezer újságban közölték már a hajdinával elkészített lecsó receptjét, különböző
variációkban.
Ő arra hivatkozik, hogy hagytam nála egy megjegyzést, miszerint jó ötlet a lecsóba hajdinát
tenni. Ez így igaz!Hagytam bejegyzést, de nem az Ő lecsóját készítettem el!Ha egy az egyben azt készítettem volna el, akkor lehetne receptlopásról beszélni.
Csakhogy elárulom az én Dédi mamám anno 40 éve is tett már hajdinát, kölest, gerslit
a lecsóba.
Ahogy nézem a gugliba, mert ugye a legjobb barátunk Ő, kismillió receptet találok erre a variációra.
Tea nehezményezi egyébként a helyesírásomat is. Miszerint a vér nyomást egybe írják, de
ha a bejegyzések szerkesztésénél bekapcsoljuk a helyesírás ellenőrző programot, ott azt mutatja, hogy külön kell írni.
Az én becsületem tiszta, nem kívánok ezzel tovább többet foglalkozni. Akinek nem tetszik
amit írok, az nem jár a blogomra.
Tea zserbó golyóját a sajátjának tudja be, de ki tudja már hányan elkészítették előtte és hányan
feltették a blogjukra.
Különben aki egy kicsit is megismert ezalatt a két év alatt, mióta blogot írok, tudhatja, hogy
mindig belinkelem a hivatkozásokat.
Köszönöm, hogy meghallgattatok!

22 megjegyzés:

  1. Nelli! Ne idegeskedj ezen! A napokban láttam már, hogy a zserbó golyó miatt volt nagy hajcihő. Nem értettem már akkor sem. Ezt meg végképp nem értem. Szerintem nem kell figyelembe venni amit mond. És kár rajta bosszankodni. Azért tesszük föl a blogba az ételeinket, hogy mások is elkészíthessék. Aki nem így gondolja, az tegye zárttá a blogját, és nézegesse maga, hogy mit főzött. Meg egye is meg egyedül. Nekem is van egy hölgy, Katika aláírással kritizál, de úgy vagyok vele, mindenkinek meg lehet a maga véleménye. Akik a főztömből valaha ettek, azoknak ízlett a többi nem számít.
    Éppen az ilyen ellentétek ellen emeltem szót a legutóbbi díjamnál, amit Petrától kaptam, hogy ne legyen viszály, békétlenség és irigység a gasztrobloggerek között.
    Nyugodj meg, senki nem gondol rólad semmi rosszat, szeretjük a főztöd Nelli!! És hogy néha helyesírási hibákat ejtünk? Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik:)!

    VálaszTörlés
  2. Én a Te blogodat is nagyon kedvelem, és a receptjeidet is. Szóval csak így tovább. A lecsó pedig így is úgy is szuper, szóval a negatív véleményekkel pedig felesleges foglalkozni. Egyikünk sem azért írja a blogját, hogy mindenkinek jó tegyen. Hozz nekünk még sok finom receptet!

    VálaszTörlés
  3. Nem hiszem, hogy bármiért elnézést kéne kérned, Nelli. Ugorj. :) Lépd át és nézz előre. És főzz továbbra is finomakat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesanya!

      Nincs miért elnézést kérned, akkor ennyi erővel egy tiramisu receptet se lehetne közölni, és akkor lenne alapja, ha megegyezne egyáltalán...


      Kedves Tea!

      Ami téged illett, és ne haragudj de direkt nem írlak nagy betűvel, mert nem érdemled meg, ugyanis ha végig olvasod a két receptet, akkor te magad is rájöhetnél, hogy igen különböző a kettő..
      :) Szánalmas...


      Nem törődünk Vele, mert nem érdemel ennyit, tisztáztuk, és ha valakinek nem tetszik nem kell olvasnia, elvégre ez a blog nekem készül:P

      PUSZI!!!

      Törlés
  4. Kedves Nelli, tudom, hogy kiakadtál, én is ezt tettem volna,de ez Tea nem érdemel ennyit, hiddel el. Úgy látszik egyébként ő egy nyelvész, mert egy másik blogon is hagyott egy nagyon "kedves" megjegyzést, mert az illető blogger rosszul írta a croissant szót. A receptlopásokból meg már egyébként is elegem van, ez egy közröhej:) Bemásolom ide a jogi nyilatkozatomat, amit a blogomon is olvashatsz: "A blogon található összes recept szabadon másolható, kipróbálható. Nem lesznek jogi következményei, ha ti is elkészítitek és publikáljátok, nem fogok senkit sem beperelni:) Ha képet szeretnél kölcsönkérni, csak nyugodtan tedd meg, nem harapok:) Kívánok mindenkinek örömteli időtöltést a konyhában és jó blogolást !" Na ez a véleményem. Te pedig csak blogolj tovább,sokan szeretik a blogodat:)

    VálaszTörlés
  5. Nellikém, komolyan, szót sem érdemel ez a hülyeség!!! Ne foglalkozz vele! Tiszta röhej... lehet, hogy van kopirájtos tojásrántotta-receptje is az illetőnek??? :DDDD

    VálaszTörlés
  6. Nellike!

    Szánalmasság és hülyeség ellen sajnos nincs gyógyszer, pedig sok embert lehetne vele kezelni manapság...A gyógyszercégek uralják a világot, hogy lehet, hogy nem találták fel? Nem is értem....Szóra sem érdemes a vádaskodás!

    VálaszTörlés
  7. Úgy szép az élet ha zajlik de ez gondolom nem hiányzott!
    Lényeges dolog, hogy tanulunk egymástól. Én többször összerakott receptet használok akkor mindet linkeljem be?
    Megnéztem a receptet a tiéd más, miért linkelted volna be?
    Szerintem se foglalkozz vele!

    VálaszTörlés
  8. Nem csak gerinced, de agyad sincs! Ja bocs eddig sem volt! Vered a melled a felmenőid főzéstudományára..oszt eddig mé' nem láttuk, hogy neked is lenne?! Hűűű de örülök, hogy nem kell már a moslékjaitokra kommentelni! A hányás kerülgetett minden alkalommal. Ahogy attól is, ahogy egymás seggét nyaljátok a nézettségért meg kommentekért! Az, hogy te még ennyi idős fejjel sem tudod az alapvető magyar helyesírást az baromi ciki!!! Nem hiába gyűlnek a gáz oldalakra a lúzerek krémjei! Ilyen bableányok az esztékás rózsaszín melcsikéjükkel, meg panel tizediki konyhájukkal, a may vizes spenótot tudok elkészíteni főzéstudományukkal, mert még gyöngytyúkot nem látott (mást sem). Szar ügy, ha nem vagyunk tisztába ám az alapokkal, de nyitjuk a blogot! Inkább kötögessetek...blognagyikák meg bloganyikák, mert ez bizony null komma nix!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Álnév és arc nélküliséged mögé bújva azt hiszed mindent bármit írhatsz? De gondolom nem nevelt meg senki, hogy így merészelj írni! Szállj magadba!

      Törlés
  9. Hát ez aztán már több a soknál, nem tudom egyesknek nincs mivel foglalkozniuk, ettől boldogok ha vádaskodhatnak? Nelli, ne törődj velük.
    Streat, szégyellhetnéd magad, lenézni valakit azért, mert nem 100 négyzetméteres luxuskonyhában főz, vagy mert nem tökéletes a helyesírása. Érdekes, hogy nagymamáink négy ostállyal is jobban főztek , mint mi, és nem flancoltak sehol meg nem található hozzávalókkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat:osztállyal, nehogy ebbe is belekössön valaki:)

      Törlés
  10. Ilyenkor értem meg, hogy miért tesz egyre több blogger a bejegyzések moderálása érdekében.
    Már látom, amint hamarosan én is erre a sorsra jutok. Sajnos.

    Nelli, a véleményem EZzel kapcsolatban máshol már leírtam, nem ismétlem magam.

    A többieknek pedig annyit, hogy nem Streat (akinek a profiljából semmilyen blog irányába nem lehet eljutni....vajon miért?) oldalán állok.

    VálaszTörlés
  11. Milyen jó álnevet talált magának a kedves Tea:) Az is elég érdekes, hogy azonnal zárttá tette a blogját, amit ő már régen fontolgatott. Mint a patkányok a süllyedő hajón. Legyen szép napod, kedves Teácska, és igazad van, nem kell már a moslékjainkra kommentelni, kerüld el messzire a blogjainkat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tea, nyugodj meg. És gondold át, kire haragszol VALÓJÁBAN. Rajtunk versz le valami nagy sérelmet, valami nagy sebet és fájdalmat, amit nem mi okoztunk neked. Kérlek gondold át. Nem gonoszságból írom. Csak azt látom, a vesztedbe rohansz. Állj meg. És nyugodj meg. És keress egy téged szerető embert, akinek kiöntheted a szíved.

      Törlés
  12. Kedves Nelli! Én szeretem a receptjeidet és a blogodat is. Remek munkát végzel. Hajrá továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Nelli, ha idegeskedünk ilyesmin, az olyan, mintha magunkat büntetnénk mások hülyesége miatt. Nem ér annyit az egész.
    Tea- a nem tetszést kulturált módon is lehet közölni vagy megvitatni. Ha szellemi fölényeskedéssel, ordenáré módon, „csúnya” szavakkal kifejezve vezeted le a feszültségedet a különböző blogokban, ugyanez lesz az emberek reakciója feléd és senki nem fog komolyan venni. Művelt, tanult ember nem alkalmaz ilyen szóhasználatokat… Alapok nélküli vádaskodásokat írsz le, belerúgsz ok nélkül másokba, ne alacsonyodj le erre az óvodás szintre, tisztelj másokat magad körül, mosolyogj, és a világ visszamosolyog rád :) Béke veled!
    " s dúlt hiteknek kicsoda állít/ káromkodásból katedrálist..." /Nagy László: Ki viszi át a Szerelmet /

    VálaszTörlés
  14. Kedeves Nelli! Én még új vagyok nagyon a blogolók világában, de Teat még a NoSalty-ról ismerem. Már akkor visszatetszést keltett bennem, ahogyan reagált a hozzá forduló érdeklődők kérdéseire. Sajnos, azóta látom, még "gyönyörűbb" hangvételű bejegyzés is született... Egyet értek Vicuskával teljes mértékben, így nem lehet kommunikálni, annak is van egy "iskolája", akár egy receptes oldalon, akár egy blogban vagy a való életben!
    Nelli, tudom, nehéz tovább lépni, de meg kell tenni. Már azzal kiadtad magadból, hogy ezeket a sorokat leírtad!

    VálaszTörlés
  15. Nellike!

    Búfelejtőnek hoztam Neked egy díjat! :))

    Légy szí' nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Az előbbi megjegyzésemet azért töröltem, mert Hani neve után a "Jan"-t is odaírtam, pedig az nem a nevéhez tartozik:) Bocsi:)

    Nelli, ne idegeskedjél. Hani véleményét (is) osztom. Mármint a Tea hangvételét illetően. Nálam is csipkelődött, de én kikerültem a konfliktust.
    Sajnálom, hogy Veled ilyen méreteket öltött:(

    VálaszTörlés
  18. Örülök, hogy Ti is így gondoljátok!:)
    Én továbbra is írom a kis blogomat, várlak benneteket szeretettel!
    Azért kezdtem el írni ezt a blogot először, hogy a gyerekeimnek egy helyen rendszerezve legyenek a receptek.Aztán szépen lassan elkezdtek többen olvasni, én is elkezdtem másokat olvasni.Mára pedig már annyira megszerettem, hogy el sem tudnám képzelni egy napomat, hogy ne nézzek be ide és persze hozzátok is.Még ha nincs is mindig idő posztot írni, vagy bejegyzést hagyni, de olyan jó olvasni.
    Szóval így vagyok Én ezzel!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...