2012. január 9., hétfő

Cézár saláta, ahogy mi szeretjük

Kedves Olvasóim!Először is Boldog Új Évet
kívánok Nektek szeretettel!
Ne haragudjatok, hogy az ünnepek alatt nem
jelentkeztem, de beteg voltam.

Ma egy nagyon finom salátát készítettünk.
Megosztom veletek az elkészítését.

Hozzávalók:
1 db csirke mell
1 db kukorica, bébi répa és cukor borsó konzerv vegyesen
4-5 szem koktél paradicsom
fél kaliforniai paprika
1 fej lila hagyma
2 db újhagyma
fél kígyó uborka
20 dkg káposzta apróra vágva
1 db red point tölgy levél saláta
10 dkg trappista sajt
1 nagy dobozos joghurt
2 db ezer sziget öntet
fűszeres pirított kenyér kocka
póréhagyma csíra
olaj, fűszerek a húshoz
fokhagyma


Elkészítés:

A csirke mellet megmostam, majd
apró kockákra vágtam.
Kevés olajat hevítettem a serpenyőben
és rászórtam a húst.
Fehéredésig pirítottam. Különböző
fűszerekkel fűszereztem.
Használtam: grill fűszer keveréket, sült csirke fűszer
keveréket, sót, borsot, bazsalikomot, oreganot,
fokhagymát, borsikafüvet.
20 percet pároltam, majd lepirítottam.
Közben a salátát megmostam és apró darabokra
tépkedtem. Igen jó ízű ez a saláta fajta.
A paprikát, paradicsomot, uborkát, hagymákat
felszeleteltem, a sajtot kockára vágtam.
Összekevertem. 
Tálaláskor pirított fűszeres kenyér kockával és
póréhagyma csírával szórtam meg.
Ezer sziget öntettel locsoltuk meg.

8 megjegyzés:

  1. Ezt én is így szeretném, ahogy van! Máris megjött az étvágyam, most kopogott az ajtón! :o))

    VálaszTörlés
  2. Drága Nelli, neked is Boldog Új Évet, és jobb egészséget az új évben, örvendek, hogy meggyógyultál, és most itt vagy:) Ez a saláta pedig isteni:)

    VálaszTörlés
  3. hát nem lepődtem meg a csíráktól a tetején.
    és egy kis adaggal jöhet(ne) is most
    (mondom én, aki kávé után ebéddel indítja a napot).
    BÚÉK, egészséggel.

    VálaszTörlés
  4. Nellikém! Neked és Családodnak is boldog új évet!! Hiányoltalak, hogy olyan sokáig nem voltál, jó, hogy végre újra itt vagy!
    Nagyon fincsi a salátád, én is szívesen megenném. Bár csírákat még nem kóstoltam soha, de biztos finom, ha azt mondod!

    VálaszTörlés
  5. A saláta csudajól hangzik! Remélem, már teljesen rendbe jöttél!! BÚÉK!

    VálaszTörlés
  6. Nelli, nagyon guszta a salátád!:)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretném így. Mondjuk most azonnal :))

    VálaszTörlés
  8. Boldog Új Évet Nelli:) Örülök, hogy meggyógyultál:) A salátád nagyon guszta:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...