2011. december 19., hétfő

Gyűjtés a szegedi Újszülött Életmentő Alapítvány javára

Még szeptember végén olvastam Bianka oldalán egy
felhívást, hogy a lehetőségünkhöz mérten segítsünk a
koraszülötteken és a beteg újszülötteken. A gyűjtés a
szegedi Újszülött Életmentő Alapítvány javára ment.
Itt licitáltam Bianka házi diós, zabpelyhes
kekszére és megnyertem a licitet.
December elején aztán Bianka küldte a sütis csomagot,
amit én elvittem Pécsre a Szememfénye Alapítványhoz a Dóri házba.
A Szememfénye Alapítvány arra törekszik, hogy az olyan kis 
gyermekbetegek szállításában,  akik orvosi ellátásra
szorulnak kiemelkedő minőségű és térítésmentes szolgáltatást
biztosítson, mert sajnos vannak olyan gyermekek, akiknek
nem adatik meg a hosszú élet.
A mi ismerőseink körében is volt ilyen gyermek, talán 
ezért is érint engem érzékenyebben.
Az ajándékot a főnővérnek adtam át.

Nagyon szépen köszönik Neked is Bianka.



7 megjegyzés:

  1. Köszi kedves Gesztenye!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nelli, nagyon jó volt olvasni a soraidat! Büszke vagyok Rád!:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Neked is kedves Anikó és persze Biankának is!:-)Olyan jó az ember lelkének!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Nelli, nagyon jó szived van!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép volt! Remek ember vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Roza, Petra!Nagyon szépen köszönöm, de Bianka érdeme is!:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...