2011. május 10., kedd

Tejszínes, zöldséges gnocchi sült sonkával


Hozzávalók: 

2 db cukkini
1 db sárgarépa
30 dkg cukor borsó
2 dl főző tejszín
1 db vöröshagyma
2 db fokhagyma reszelve
10 dkg parmezán sajt
1 csomag fekete erdei sonka
olaj, só, bors,  

 50 dkg Barilla gnocchi


Elkészítés:

A tésztának feltettem  forrni a vizet. Mikor forr beleszórom 
a sót és beleöntöttem a gnocchit.
Kb. 10-11 perc után megfőtt, leöblítettem hideg vízzel és 
tálba tettem. Pici olajat öntöttem rá és összekevertem.

A tejszínes, zöldséges mártáshoz a 
hozzávalókat előkészítem.
A cukkinit megmosom, majd feldaraboltam. Nem vágtam  túl 
kicsi kockára, mert hamar szétfő.
A sárgarépát karikákra, 
fél karikákra vágtam. 
A vöröshagymát felaprítottam és kevés 
olajon pároltam. 
Ezután rászórtam a sárgarépát és a cukor borsót. Kicsit 
pároltam mielőtt beletettem a cukkinit.
Ízesítettem a fűszerekkel. Mikor már majdnem puha volt 
és elfőtte nagyjából a levét akkor hozzáöntöttem 2 dl főző tejszínt 
és pár percig még forraltam amíg besűrűsödött.
Egy serpenyőben fekete erdei szeletelt sonkát 
sütöttem mellé jó ropogósra.
Aki kért rá parmezán sajttal bőven megszórtam. 
 

 

7 megjegyzés:

  1. Dömivel kettecskén erre a finomságra is beneveznénk!

    VálaszTörlés
  2. Erre a finomságra én is betársulnék Hozzád :)

    VálaszTörlés
  3. Ebből kérek szépen én is! :)

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, ez valami istenien néz ki!!!!

    VálaszTörlés
  5. Hú ez valami nagyon finom lehet!:-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nelli, nézz be ide, meglepetés vár rád http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/05/tetszik-recepted-dij.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...