2011. március 17., csütörtök

Sonkás tojás muffin


Még régen, nagyon régen Andi oldalán találtam egy nagyon kedvemre való receptet, amit már
nagyon sokszor elkészítettem. Nagyon egyszerűen elkészíthető és nagyon finom. Gyorsan elkészíthető és mutatós vendég váró.
Nekem 12 db-os muffin formám van, én ebben készítettem.

Hozzávalók: 

12 db tojás
Sonka vagy bacon szalonna (én mindkettőt használtam)
apróra szeletelt paradicsom, paprika, hagyma (bármi amit a hűtő szekrény rejt)
reszelt sajt
só, bors, ízvarázs

Elkészítés:

A muffin formába belehelyeztem a szalonna szeleteket átlósan egyet-egyet.
Ráfektettem a sonkás szalámit, megszórtam az apró kockákra vágott paradicsommal, paprikával és hagymával.
Ezután mindegyik formába egy-egy tojást öntöttem.
A tetejére sót, borsot, ízvarázst szórtam.
Előmelegített sütőbe tettem és 200 fokon kb. 20 perc alatt készre sütöttem.
Mikor a tojás már megsült akkor megszórtam reszelt sajttal.
Díszítettem petrezselyem zölddel és piros arannyal.

Nagyon finom füstölt sajttal is.
Krumplipürével elkészítve ebédet is varázsolhatunk belőle.

Köszi Andi! 
 
 
  
 

6 megjegyzés:

  1. Még nincs ebédünk, küldheted is Nellike! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú Nelli, csak kapkodom a fejem az utóbbi napok termésén. Egyik finomabb lehet mint a másik. De lennék a kosztosod!
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
  3. Hú de jó néz ki Nellike,kérek szépen egy pár darabot:-)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó ötlet, akár egy de luxe reggelinek is! Lehet, hogy be is vetem hétvégén!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...