2011. március 24., csütörtök

Sajttorta


Most egy nagyon finom vacsorának valót hoztam Nektek. Forró gyümölcs teát ittunk hozzá.
A recept Illeskrisz-től van, akitől már sok dolgot elkészítettem.
Erre a receptre azért esett a választás, mert a kisfiam nagy sajt imádó velem együtt.
Köszönöm a receptet Kriszti!

Hozzávalók a tésztához: 

Az eredeti recept 23 dkg lisztet ír ( én 25 dkg lisztet tettem bele )
125 ml víz
7 dkg vaj
fél teáskanál só


Töltelék: 

20 dkg trappista sajt (ebből lehet 5 dkg füstölt sajt)
2 dl tejföl
3 egész tojás
1 evő kanál mustár
só, bors

Elkészítés:

A tojásokat habosra kevertem a fűszerekkel, tejföllel.
A sajtokat lereszeltem, majd beleforgattam a tojásos masszába.
Egy pite formát kivajaztam, kiliszteztem.
A tésztát belesimítottam a pite formába úgy, hogy a peremére is kerüljön tészta.
Ráöntöttem a sajtos masszát.
Előmelegített sütőben 225 fokon addig sütöttem, még a közepébe szúrt hústűre már nem 
ragad a sajtos massza.
Tetejét megszórtam apróra vágott metélő hagymával. 
A teteje szép pirosra sült.




  








  
 

10 megjegyzés:

  1. Ma reggel is megnéztem az oldalsávban, hogy ki, mit főzött, sütött...Akkor látom, nálad, hogy Sajttorta...Nahát, ilyen receptem nekem is van.. -gondoltam, össze hasonlítom, milyen lehet ez....És akkor látom, hogy ott írod a nevem. De jó, még emlékszel erre a receptre?! örülök, ha ízlett, nálunk is nagy kedvenc.De rég sütöttem, ideje lenne újra asztalra tenni! Nagyon guszta lett!

    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Nelli,tényleg nagyon fincsi lehet,és nem is bonyolult,el is mentem a receptet:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, én egy pohár fehér bort kérek hozzá :))

    VálaszTörlés
  4. Remekül néz ki, nagyon finom lehet

    VálaszTörlés
  5. Nelli, szeretnék neked küldeni egy puszit cserébe a sok jó szóért, amit tőled kaptam:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  6. Jól értelmezem ugye Nellike, hogy alul egy omlós tészta van?
    Jó kis vacsitok volt, én egy kis salátát kérnék mellé a gyümi tea helyett. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is kérek belőle, nagyon finom lehetett.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon finom lehetett, és gyorsan elkészül. Szuper recept, én is viszem magammal.:)

    VálaszTörlés
  9. Nelli,olyan sok finomságot készítesz mindig,szeretek ide járni nézelődni,ezért is szeretnék "Egy jó szót"adni Neked:-)

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  10. Nagyon finom, érdemes Krisztihez betérni, sok finomságot készít.:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...