2011. március 11., péntek

Krémsajttal töltött gomba



Hozzávalók:

50 dkg gomba
15 dkg otthon készített fűszeres krém sajt  ( lehet bármilyen bolti is )
15 dkg füstölt trappista sajt
zöldpaprika, paradicsom, fokhagyma, oregano 
olaj

Elkészítés: 

A gombákat megpucoltam, megmostam, a szárát kiszedtem és kissé kimélyítettem gomba kalapokat.
Megtöltöttem a fűszeres krém sajttal, ráfektettem a trappista sajt lapokat.Megszórtam a tetejét oreganoval.
Sót nem használtam, mert a gomba elég sok vizet enged, 
a végén sóztam.   
A sütő edénybe kevés olajat öntöttem, beleültettem a gomba fejeket, köré szórtam a fokhagymát, karikára szelt zöldpaprikát, paradicsomot.
Előmelegített sütőben lég keverésen 200 fokon 25 perc alatt készre sütöttem.  
 
 

9 megjegyzés:

  1. Jaj de guszta Nellike! Éppen ilyesmin törtem a fejem jövő hétre majd.
    Bazsinak biztos nagyon ízlett!

    VálaszTörlés
  2. A héten kedvelt fogás volt a blogokon a töltött gomba, a tied talán a 3. vagy negyedik változat amit olvasok. Biztos finom volt, krémes sajt és gomba együtt csak finom lehet.

    VálaszTörlés
  3. Nelli,nagyon guszta lett,én is holnap.gombát terveztem,de rántva,aztán ki tudja,most nagyon felizgattál:-))

    VálaszTörlés
  4. Sajt és gomba szuper! Jó ötlet a böjtre! Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kedvemre való recept!!! Én is szeretem a gombát különböző töltelékkel megsütni.:)

    VálaszTörlés
  6. Itt válaszolok az előzőekben feltett kérdésedre. Már nem tudnám megmondani melyik recepteket készítettem el a "guruló büféből", de nagyon szeretem nézni, jó ötletei vannak. A cékla chipset azt tutira tudom, hogy nála láttam, és rögtön ki is próbáltam.(ezért írom mostanában oda, ha a Paprikáról készítek el valamit, mert elfelejtem idővel)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ötlet! Én is ki fogom próbálni!!

    VálaszTörlés
  8. Mennyit írtatok lányok!De örülök!:-)

    Andikám!Bazsinak ízlett nagyon!Tudod!Gombából van!

    Kati!Tényleg nagyon finom volt!

    Ditta!Írd majd meg hogyan készítetted végülis el a gombát!

    Erinacea, Bianka!Próbáljátok ki!

    Gizi!A céklachipset láttam nálad, tetszett!:-)

    Mária!Írd majd meg, hogy ízlett-e!:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...