2011. március 15., kedd

Kolbászos, sajtos, krumplis pogácsa



Hozzávalók a pogácsához:

60 dkg liszt
12 dkg RAMA margarin
3 db krumpli megfőzve, kihűtve és összetörve
1 kis doboz tejföl
1 egész tojás
3-4 teáskanál só
10 dkg reszelt sajt
2 dl tej
pici cukor
5 dkg élesztő 

Tetejére: 

15 dkg reszelt sajt
vékonyra szeletelt kolbász karikák
szezám mag, lenmag, napraforgó mag
1 egész felvert tojás

Elkészítés: 

A tejet langyosra melegítem, beleteszem a cukrot, majd az élesztőt, megvárom amíg habosra felfut.
A lisztet eközben megszitálom.
A kenyérsütőgép üstjébe öntöm az élesztős tejet, aztán a lisztet.
Hozzáadom a kihűtött krumplit, tejfölt, egész tojást, sót, reszelt sajtot, és a RAMA margarint.

A kenyérsütőgép  dagasztó programjával megdagasztatom a tésztát, majd a gépben hagyom kelni.
Lisztezett nyújtó lapon ujjnyi vastagra nyújtom,kicsit
 kelni hagyom még a nyújtólapon is, majd 
pogácsa szaggatóval kiszaggatom.
Sütő papírral bélelt tepsibe ültetem a pogácsákat, tetejüket megkenem a felvert egész tojással és megszórom sajttal, mindenféle magokkal. Vékonyra szeletelt kolbász karika is kerülhet a tetejére.

Egyszerre több tepsi pogácsát sütöttem hőlégkeveréses sütőben.
8 perc alatt 225 fokon sült aranybarnára. 


 

  
 



  

11 megjegyzés:

  1. Én is burgonyás pogit sütöttem ma, bár nekem kimaradt belőle a kolbász:D
    Nagyon guszták lettek:)

    VálaszTörlés
  2. Hú... Isteni lehetett. Imádom a pogácsákat. Ki fogom próbálni!! A Fiúk is biztos szeretni fogják!!

    VálaszTörlés
  3. Gabi!Remélem megmutatod a pogit amit sütöttél!

    Mária!A Fiúknál tuti sikere van a kolbász miatt!:-)

    VálaszTörlés
  4. Wow! Kérek szépen reggelire belőlük, naggyon guszták!!!

    VálaszTörlés
  5. Erinacea!Küldök!Ablak nyitva van?:-)

    VálaszTörlés
  6. Hű, de jól néznek ki! A kolbászt kihagynám, de a csald értékelné - úgyhogy mégse hagynám ki:)
    Ügyes vagy, nekem nem nézne ki így ez a pogi;)

    VálaszTörlés
  7. m! A kolbászt én sem szeretem.:-)Miért gondolod, hogy a Tied nem lenne ilyen!Dehogynem!

    VálaszTörlés
  8. Nellike,bekapkodnék belőle egy párat szívesen:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem az ilyen finomságokat:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...