2011. március 20., vasárnap

Fokhagyma krém leves


Újabban nagyon rákaptunk a krém levesekre.
Sok fajtát készítettem már, most a fokhagyma került sorra.
Ebben sem csalódtam, mindenkinek nagyon ízlett.
Ami nem utolsó szempont, nagyon hamar elkészül.

Hozzávalók: 

5 dkg vaj
3 evő kanál liszt
6-7 duci gerezd fokhagyma
fél liter főző tejszín
2 dl tej
só, bors, reszelt szerecsen dió
reszelt sajt 



Elkészítés: 

A vajon megpirítom a lisztet, belereszelem a fokhagymákat.
Ezzel is pirítom még egy picit, vigyázok nehogy megégjen.
Felengedem a főző tejszínnel, ha nagyon sűrűnek találom akkor adok hozzá még tejet.
Sóval, borssal, reszelt szerecsen dióval ízesítem.
Tálaláskor reszelt sajttal bőven megszórom, bagettet pirítottam hozzá.  
 
 
 

5 megjegyzés:

  1. Biztos nagyon finom bariném ez a leveske is.

    VálaszTörlés
  2. Nellike! Ez isteni lehet.
    Bár mi már ráleltünk az igazira fokhagymakrémleves terén, de lehet, hogy ezt is becsempészem ;)
    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
  3. Nellike,nagyon fincsi lehet,én is múlt héten csináltam,nagyon szeretjük:-)

    VálaszTörlés
  4. Andika, Bianka!Finom volt nagyon!

    Hugi!A blogodon megtalálom a leves recijét gondolom, megyek megnézem.:-)

    Ditta!Másik fajta krémleves is szoktál készíteni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...