2011. március 18., péntek

Díjeső

Megint díjat kaptam MimitőlDittától és Illeskrisztől, Latsiától aminek nagyon, örültem.
Köszönöm, hogy ilyen sokan gondoltatok rám, igazán jólesett!:-)


A szabályok a következők:
A díjat meg kell köszönni annak akitől kaptam, kell írni egy bejegyzést a díjról tovább kell adni további 10 blog társamnak,akiket nagyon kedvelek. Nem lesz könnyű dolgom, mert nagyon sok kedvencem van.

Akiket én választok és szeretettel adom tovább nekik a díjat, mert nagyon szeretem olvasni őket:

  1. Tatin konyhája 
  2. Viki 
  3. Praliné Paradicsom 
  4. Kutya és Konyha 
  5. Kiskonyhám ízei - Bianka 
  6. Ms.Poppy
  7. Trinity 
  8. Sütimizéria 
  9. Ceffa virágboltja
  10. Vegyes saláta 

Kérlek benneteket akiknek tovább adjátok legyetek szívesek egy megjegyzést hagyni nála.

 


 

11 megjegyzés:

  1. Nellikém ! - Köszönöm. Nagyon kedves vagy, hogy rám is gondoltál. Igyekszem a lemaradásaim pótolni- Majdnem azt irtam, hogy holnap, de most látom, hogy már holnap van :))

    VálaszTörlés
  2. De jóóó:)
    Köszönöm a díjat!!!
    Igazán jól esik hogy rám is gondoltál.
    Épp csodálltam a Rákóczi túrósodat. Gondolom nem lep meg,de ezt is imádom. Nagyon szeretek nálad járni, mindig valami finomsággal fogadsz:)
    Mégegyszer köszönöm!!

    VálaszTörlés
  3. Viki, Ceffa!
    Nagyon szívesen, hiszen én is nagyon szeretek hozzátok járni!:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy gondoltál rám!!!! :))))
    A Rákóczi túrós pite tényleg csodaszép és milyen finom lehet! Hmmm. :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm drága bariném, hogy gondoltál rám! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon szépen KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Nelli, nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  8. Szívesen lányok!Nagyon szeretek hozzátok menni!:-)

    VálaszTörlés
  9. Nelli, nagyon szépen köszönöm!! Kedves tőled...
    Igyekszem továbbadni.

    VálaszTörlés
  10. Soká jöttem, de ugye nem késtem el nagyon?
    Nagyon kedves vagy, nem is érdemlem meg egy a csodás díjat! Te sokkal jobban rászolgálsz ezekkel a mennyei finomságokkal, amiket napról- napra megosztasz velünk!:)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...