2011. március 14., hétfő

Csirkemell karamellizált őszibarackkal


Hozzávalók: 

2 db csirke mell filé
1 konzerv vagy befőtt őszibarack
15 dkg füstölt sajt
só, bors, provanszi fűszer keverék
fahéj
10 dkg vaj 
1 evő kanál méz
1 gerezd citrom 

Elkészítés: 

A csirke mell filéket megmostam, majd felvágtam nagyobb szeletekre.
A vaj 3/4 részén elősütöttem a sóval, borssal és a provanszi fűszer keverékkel bepácolt csirke melleket.
Az elősütött húsokat sütő tálba helyeztem, meglocsoltam a sütésből visszamaradt vajjal.
Beborítottam a füstölt sajt szeletekkel és fóliával letakartam.
Előmelegített sütőben még 15 percet sütöttem, majd a fóliát levettem és még 4-5 percet pirítottam.

Eközben a serpenyőben felforrósítottam a maradék vajat. 
Az őszibarack konzervről leöntöttem a levet és a forró vajban karamellizáltam.
Őrölt fahéjjal, és mézzel ízesítettem.
A végén egy gerezd citromot nyomtam rá. 

Én most fagyasztott krumplival tálaltam.


Mi nagyon szeretjük a  gyümölcs-hús párosítást, biztosan sok receptet fogok feltenni majd. 
 

4 megjegyzés:

  1. A karamellizált barack a lányaim nagy kedvence. :)

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye!
    Finom volt.A gyümölcs és húsi együtt nagyon jó tud lenni.Szeretem szilvával, almával is.

    Tücsök!Nálunk is nagy kedvenc a karamellizált barack.

    VálaszTörlés
  3. Imádom így a barackot! Nagyon feldob mindent, ami mellé tálalod!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...