2010. szeptember 28., kedd

Csokikrémes táska










Az alaprecept a Trini-nél olvasott almás táska receptje.


Tehát a tészta hozzávalói:


3 dl langyos víz,


1 egész tojás,




6 dkg olvasztott vaj (nálam ez kb. 10 dkg volt, mert több lisztből készítettem),



pici só,


70 dkg liszt,




13 dkg porcukor,


3 dkg élesztő




A tejpor megint kimaradt nekem.


A porélesztő helyett pedig rendes élesztőt használtam.




Töltelék:


2 csomag étcsoki pudingpor,




8 dl hideg tej,


5 evőkanál cukor,


1 evőkanál holland kakaópor,


2 evőkanál rumaroma


vaníliás cukor.


Kevés tejben csomómentesre elkevertem a pudingport.


A többi tejet, felforraltam mikróban a cukorral, vaníliás cukorral.


Mikor felforrt beleöntöttem a pudingport, majd beleszitáltam a kakaóport és sűrűre főztem


A végén adtam hozzá a rumot.


Jó kis sűrű puding lett.


Félretettem kihűlni.


A kinyújtott tészták közepére halmoztam.




Légkeveréses sütőben 20 percig sütöttem 225 fokon.


Mikor kihűlt vaníliás porcukorral meghintettem.




















8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...