2010. május 3., hétfő

Csülkös-babos káposzta





Ez egy elég nehéz, tartalmas étel.

Hozzávalók: 1 csülök vagy oldalas (én oldalassal készítettem)
1, 5 kg savanyú káposzta
gersli (ízlés szerint)
fél kg bármilyen bab
olaj
pirospaprika, só, bors, ízvarázs, borsikafű, rozmaring, chili paprika (ha
szeretjük az erőset) babérlevél, vöröshagyma, fokhagyma (én jó sokat használok hozzá)
paradicsomlé (én kb. fél litert töltöttem rá)
tejföl a tálaláshoz

A vöröshagymát olajon megpirítottam, majd pirospaprikával megszórtam.
A csülköt megmostam és fűszeres vízben odatettem főni.Ha oldalast használok azt nem főzöm, sütöm meg.
Egy nagyobb sütőtál vagy még jobb a cserépedény alját meglocsoltam olajjal.
Ezután a savanyúkáposzta felét rárétegeztem.
A babot is megfőztem előre.
Erre került a megfőtt és apró kockákra vágott csülök.
Ezután a megmosott gersli következett.Majd a maradék káposzta. A vöröshagymás olajjal megöntöztem.Paradicsomlevet öntöttem rá.Sütőben körülbelül 1 órát sütöttem 225 fokon.
Tejföllel és friss kenyérrel tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Szija bariném, tuti kis blogod lett, mennyivel aktívabb,vagy mint én! Most én nem tudok bejelentkezni, de hamaroosan a követőd leszek ám!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Bariném!
    De jóóóóóóóóó, hogy jöttél!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...