2010. május 9., vasárnap

Croutonon tálalt finomságok




Az ötlet onnan jött, hogy régóta szerettem volna már egy grill serpenyőt.
Most végre rászántam magam és megvettem.

Hozzávalók:

50 dkg sertés tarja
1 csirkemell
mindenféle zöldség (nálam:sárgarépa,vöröshagyma,fokhagyma,kelbimbó,)
Cukkini is nagyon finom grillezve.

A húsokat megmostam, felszeleteltem vékony szeletekre.
Ezután a következő páclevet készítettem neki.

Páclé: Tökmagolaj, olívaolaj.
Ebbe kevertem soya szószt, balzsamecetet.

A húst megfűszereztem és leöntöttem ezzel a páclével.
3-4 órára hűtőszekrénybe tettem.Még jobb, ha egy egész éjszakát, vagy napot áll a pácban.

Ezután az olajból a serpenyőbe öntöttem és elkezdtem sütni a húsokat.
Mikor megsültek akkor a szeletelt zöldségeket sütöttem.

Az újkrumplit félbevágtam és a visszamaradt olajon azt is megsütöttem.

Croutonnal és sült paprikával fogyasztottuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...